قسمت بیست و پنجم : آشنایی با استثناء( اُ)
هدف کلی : آشنایی با استثناء( اُ)
اهداف جزئی :
آشنایی دانش آموز با :
استثناء (اُ)
کلمات استثناء
نحوه ی غذا خوردن پرندگان و نوع غذای آن ها
خروس و فواید آن
خورشید و فواید آن
اهداف رفتاری :
دانش آموز در پایان درس بتواند :
ü با آزمونی سوالات داده شده را انجام دهد که سوالات عبارتند از :
دور صدای کلمه هایی که در آن ها (و) صدای (اُ ) می دهد را خط بکشد .( دانشی -روانی حرکتی)
جای خالی را با (و) کامل کند.(روانی حرکتی –دانشی)
نام تصاویر را بنویسد .(دانشی -روانی حرکتی)
ترکیب های داده شده را کامل کند .(دانشی –روانی حرکتی)
با توجه به نشانه های نوشته در جدول کلمه بنویسد .(دانشی –روانی حرکتی)
با کلمه های داده شده جمله بنویسد.(روانی حرکتی – دانشی )
جمله ها را با استفاده از یکی از کلمات داده شده کامل کند . (روانی حرکتی)
تمرینات را با علاقه انجام دهد . (عاطفی)
با کمک بزرگترها کلمات استثنایی را بنویسد.(روانی حرکتی)